Selasa, 25 Agustus 2009

Perang Salib Abad 21

Beberapa bulan lalu saya membaca satu pengungkapan dalam internet oleh sekumpulan orang yang membuat laman web ala "X-Files". Mereka itu bukan orang Islam, tapi orang Amerika yang suka mengungkapkan konspirasi sulit yang dikatakan ada dalam dunia ini, termasuk isu UFO.

Yang paling menarik perhatian saya cerita bahwa ketika Perang Dunia ke-2 dulu, pihak tentera Amerika menemukan satu kitab rahsia di Gereja Vatikan, Itali. Kebetulan kitab itu menjadi satu kontroversi kerena disimpan secara tersembunyi di Gereja Vatikan. Kitab itu juga dikatakan telah ditulis di zaman SEBELUM lahirnya Nabi Muhammad. Dalam kandungannya ada menyatakan secara JELAS satu ramalan (prophecy) bahwa pada akhir zaman kelak, akan terjadi peristiwa yang amat besar. Satu peperangan dahsyat akan terjadi yang mana pada akhirnya sebuah negara bernama Israel akan dikalahkan oleh orang-orang Arab.

Kitab tersebut telah diserahkan kepada pihak Amerika dan dikaji. Berdasarkan ini, memang Amerika sadar bahwa di suatu masa kelak akan ada satu negara Arab yang kuat yang berupaya menghancurkan Israel dan Yahudi.

Kalau mengikut kitab Bible, kitab suci bagi Yahudi dan Kristian, mereka meramalkan akan datang seorang pemimpin agung yang mereka namakan sebagai "Messiah". Bagi Kristian, Messiah mereka ialah Nabi Isa yang akan datang kembali ke bumi untuk menentang musuh-musuh Kristian. Bagi Yahudi pula, Messiah yang mereka tunggu itu ialah seorang bangsa Yahudi yang akan memimpin semua ummat Yahudi dan mengajak semua ummat manusia memeluk agama Yahudi dan mengiktiraf bahwa bangsa Yahudi adalah ummat pilihan Tuhan.

Jadi, berdasarkan andaian apa yang akan terjadi, sekiranya Israel dapat dihancurkan oleh orang-orang Arab bererti kitab Bible yang dipegangi oleh Kristian dan Yahudi akan musnah karena ramalan dalam Bible itu TIDAK BENAR. Maknanya, sekiranya ummat Arab dapat mengalahkan Yahudi, dengan sendirinya kitab Bible itu adalah bohong dan agama Kristian serta Yahudi akan musnah. Dalam artikata lain juga, maka kitab Al-Qur'an adalah benar !!!!! Dan apa yang disebut oleh Nabi kita dalam hadith-hadith tanda-tanda akhir zaman akan menjadi kenyataan !!!!!

Oleh itu, nampaklah sekarang ini, pihak musuh-musuh Islam beriyaiya untuk memerangi Islam. Peperangan di Iraq/Afganistan/Palestina DLL adalah langkah-langkah pihak musuh-musuh Islam dan kaum munafiq memerangi ummat Islam. Maka membuat berbagai alasan untuk berlindung di belakang propaganda "Bersama Menghapuskan Keganasan". Atas slogan inilah kebangkitan ummat Islam akan dihalangi dan dilumpuhkan.

Amerika sekarang menyerang Iraq kerana di situ ialah tempat paling strategik bagi melumpuhkan kebangkitan dan penyatuan ummat Islam. Konon, di situlah pihak Kristian dan Yahudi mengira akan lahir KEKUATAN Islam yang paling hebat yang bakal menggugat kedudukan Israel.

Apa yang kita saksikan sekarang ialah bahan Perang Salib Abad ke-21. Kita sedang ditipu oleh Barat dan apabila Iraq dan Afganistan dapat ditawan, dengan sendirinya mereka (Kristian dan Yahudi) dapat membuktikan bahawa Al-Qur'an dan Hadith Nabi adalah tidak benar.

Tidak heran jika Nabi kita ada menyebut bahwa antara tanda-tanda akhir zaman, ramai ummat yang mengaku Islam akan ikut jejak telunjuk Kristian dan Yahudi sedikit demi sedikit. Tidak heran juga ummat yang mengaku Islam akan menentang ulama dan tunduk kepada kehendak Kristian dan Yahudi. Mereka telah ketepikan ajaran-ajaran Al-Qur'andan Hadith, ulama-ulama dipandang hina dan tersisih. Apa yang mereka gerun ialah kuasa besar seperi Amerika seolah-olah Tuhan yang ditakuti dan dipuja. Termasuklah kuasa itu sebagai pengaruh Dajjal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar